SÖNDAG

Kan ni tänka er, jag åt frukost idag också! Idag lyxade jag till det lite. När jag var och handlade igår köpte jag amerikanska pankakor som jag hade sirap och bär till! Sååå gott.
(null)

Det var i stenhagen jag handlade igår och jag köpte även ett par byxor där, på ica maxi faktiskt haha, som var för stora när jag provade dem hemma. Jag åkte därför tillbaka idag för att byta och kom därifrån med TVÅ par byxor istället haha. 

Jag köpte även lite färska kryddor till mina örtkrukor som jag fick av Sandra i flytten.
(null)

Det var faktiskt skönt ute idag! Molnigt men inte särskilt kallt. 
(null)

Jag har städat och fixat lite nu under eftermiddagen eftersom Sandra kommer imorgon och ska bo här hela veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0