STRESSFINNAR

Det syns nog inte så bra men det ligger lager på lager av klippt lamineringsplast på den här brickan. Jag tog hem lite grejer att laminera och klippa ut och jag blev precis klar med omgång 1. Barnens "födelsedagskort" som vi ska sätta upp runt vårat årshjul är det tänkt! Tror det kommer bli fin fint.
 
Nu ska jag ge mig på namnlistor av olika slag. Vi fick reda på igår att våra två sista platser har blivit tillsatta så alla namnlistor måste uppdateras med två nya namn haha. Tursamt nog så har vi sparat alla mallar så det är bara att lägga till namnen (och sen skriva ut och laminera). Jag ska även försöka hinna med att hitta på en lösning för hur vi ska kunna hänga upp barnens galonkläder ute på altanen. Inte varje dag men just idag hade det verkligen behövts! Det regnade hela morgonen och alla var såklart blöta och leriga så det hade varit skönt att kunna klä av alla innan vi gick in så slapp man det blöta och leriga där inne. Sen när alla har kommit tillrätta inne kan en av oss gå ut och ta in blöta stövlar och ställa in i torkskåpet osv.
 
Jag märker när jag skriver att jag lätt tar på mig att göra eller fixa saker men det är bara för att jag vill att vi ska komma någon vart och att vi får en bra bas på avdelningen. Det var liksom heeeelt tomt när vi började efter sommaren. Så vi har verkligen fått börja om från 0. Vi har bytt ut sånt som är slitet, möblerat om, försökt tänka om i lärmiljöerna osv. Det tar ju tid såklart men jag stressar lätt upp mig över det (därför vill jag göra allt nu nu nu) och det har resulterat i att jag har fått "stressfinnar", eller det var Emma som påpekade att jag fått det idag. Sen om det faktiskt är en grej det vet jag inte haha. Men det skulle inte förvåna mig om jag faktiskt fått det eftersom jag varit väldigt stressad de senaste veckorna.
 
Nu ska jag iallafall fortsätta med lamineringen så det blir klart någon gång. 
 
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0