LIQUID LIPSTICKS <3

Jag tror att jag har nämt det förut (säkert flera gånger haha) men jag är ju ett stort fan av matta liquid lipsticks och har flera stycken i diverse nyanser. Ligger nu och tittar på några nya som kommit in på Asos (jag tror inte att dem är nya men jag har inte sett dem innan iallafall).

Några favoriter från Nyx Lip-Lingerie
(null)

Bedtime Flirt
(null)

Embelishment
(null)

Buster
(null)

Såg även några från Nyx Liquid Suade Matte Metallic Lipstick. Det äger jag faktiskt inga än (metallic alltså) men de här var riktigt fräna! Jag gillade faktiskt alla nyanser av den här men har ändå tre favoriter!
(null)

Bella
(null)

Modern Mavern
(null)

Neat Nude
(null)

I lööööve them all. Risken är stor att jag beställer hem ett par stycken ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0