Online vs. Verklighet

Blev idag påmind om att man inte alltid ska lita på onlinebutiker. När jag och Sandra var på stan för ett tag sedan så såg jag ett jättefint linne på Lindex, jag orkade inte prova det då (och jag är en sådan som gillar att prova kläderna innan jag köper dem) så fotade linnet istället för att komma ihåg det!
Jag gick nu tidigare ikväll in på Lindex hemsida för att kolla vad det kostade och jag tyckte som sagt att linnet var väldigt fint..men på hemsidan..inte lika fint haha. Nu kanske det bara är jag som ser skillnad på dem, men jag tycker att bilden från hemsidan gör att linnet, speciellt "volangerna", ser hårda och tråkiga ut. I verkligheten så ser de ju mycket "livligare" ut haha.
Min poäng med det hela var att det har hänt flera gånger att jag antingen har sett något på en klädbutiks hemsida som senare har visats sig varit fulare/finare i verkligheten, eller så har jag beställt hem något som har varit helt annorlunda. Alltså, lita inte alltid på onlinebutiken, eller snarare bilderna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0