Halloweenfoto fail (fast kul)

Jag skrattar nästan åt mig själv just nu..
Jag sa ju i senaste inlägget att jag förhoppningsvis skulle ta en massa bilder från Halloweenkalaset, men det blev ju inte riktigt så haha. Jag tog EN bild på quizet vi gjorde (som jag och Sandra vann för övrigt).
 
Det var ett barn/Halloween quiz som Felicia hade kokat ihop, jättekul var det!! Hursom så var det den enda bilden som sagt. MEN, Felicia hade tagit bilder med sin kamera när vi kom så förhoppningsvis kan jag sno en från henne haha. Nu när jag har tjatat så mycket om våran utklädnad vore det ju typiskt om jag inte kunde visa er den. Själva festen var iallafall riktigt rolig! Det var lekar och spel och..eh ja ganska mycket som hände haha. Jag hoppas verkligen att vi gör om det hela nästa år igen!
 
Även om jag skamset nog inte har några bilder från själva festen kan jag kan åtminstånde visa er min och Felicia´s pumpa session! Dagen innan Halloweenfesten så var jag hos Felicia och Dennis och hjälpte till att dekorera och förbereda allt lite allmänt. Det roligaste var nog ändå pumpan haha.
 
Jag hade det mycket viktiga uppdraget att välja pumpa! Och det fanns ju en del att välja mellan.
 
Nästa uppgift var att skära lock och tömma pumpan på "gegget" inuti.
 
Sedan så skulle det skäras ut öga, näsa och mun!
 
Tadaaa!! Vi gjorde två stycken "paprikapumpor" också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0