sala trip..

God morgon! (ja jag vaknade nu)
 
Igår var jag uppe tidigt dels för att den där tentan jag har tjatat om hela veckan började tidigt, och dels för att jag skulle packa inför min helgvisit hos Felicia!
 
Det viktigaste jag skulle komma ihåg att packa var min "present" till Felicia haha. Hon hade tidigare sagt att hon inte hade (men ville ha) en ballongvisp, så hon fick min!
 
Tentan gick väl sådär. Det är svårt att säga egentligen eftersom att vi skulle skriva en uppsats och jag skrev bara på och hoppades att det skulle duga haha. Det var inte så roliga ämnen man kunde välja mellan så det försvårade ju allt.
 
Hursom så kom Felicia och hämtade upp mig när jag var klar, sedan så åkte vi och hämtade en tv-bänk som hon hade köpt. Efter att vi först åkt fel och irrat runt på fel sida av vägen lyckades vi tillslut hitta fram haha. När vi lastat in bänken i bilen åkte vi till Gränby för att äta glass!
 
Sedan så var det raka vägen till Sala! Det blev ett snabbt bensinstopp innan vi lämnade bänken hos Felicia's föräldrar. Det var ganska blåsigt!
 
Sedan så cyklade vi ner på stan för att köpa lite dricka inför kvällen och efter det vidare till Ica för att köpa grejer till våran "picknick". Vi gjorde egna baguetter och fyllde dem med en massa gott!
 
Vi gick sedan ut och satte oss i gräset! Det började dock att regna efter kanske 5 minuter haha. Vi satt kvar en stund och hoppades att det skulle sluta..men nej.
 
Vi gick tillslut in och hade en inomhuspicknick istället. Vi spelade olika spel under tiden också, roligaste var Heads up!
 
Felicia blandade till en slags äppeldrink till oss båda under kvällen också. Hon tyckte inte att den var så god men jag gillade den haha.
 
Sedan så tog jag inga fler bilder. Men vi åkte till Felicia's lillebror Fabian och hans kompisar senare på kvällen och var kvar där tills det var dags att åka hem. Vi spelade bland annat ett drickspel som varken jag eller Felicia hade hört talas om innan, rage cage? Jag tror att det hette så haha. Vi gjorde sedan ett stopp på ett kebabställe innan vi åkte hem och la oss. Jag vaknade till vid åtta först, men sedan så somnade jag om och vaknade för typ en halvtimme sedan haha.
 
Jag har inte bestämt när jag ska åka tillbaka än men vi kommer bara vara hemma och chilla tills dess för vi är båda supersega haha. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0