modevisning..

Då var man hemma igen! Det har varit en skitkul kväll med "mode" och allmänt second hand..ande? Vi tog en runda och tittade på allt innan det började och blev för mycket folk (vi gillar inte att trängas). Sedan så var det som sagt modevisning, lite historia om bröllopsklänningar och prisutdelning med Elsa Billgren!
 
Vi gick ett par rundor till när det var klart innan vi kände oss nöjda. Sandra fyndade en jättefin klänning och jag provade en klänning som tråkigt nog visade sig vara fel storlek. Vi provade aldrig snittarna men jag var lite som en alkolist när det gällde cidern (den var alkoholfri). Jag tror att jag hällde i mig tre eller fyra glas allt som allt haha. Den var faktiskt väldigt god och jag var törstig! Dessutom, hur ofta är man på vintagekväll liksom. En riktigt lyckad kväll var det iallafall!
 
Och jo! Kvällen blev ännu bättre när jag fick reda på att jag har klarat min omtenta!! Fjärde gången gilt haha. YAY

Kommentarer
Postat av: Christina

Åh vad kul att klarade den! Grattis!

Svar: Tack! :D
Ellinor Engström

2015-03-13 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0