Mus eller Råtta?

Hej igen!

Som jag skrev sist så åkte jag till Sandra när jag kom fram till Uppsala! Fram mot kvällen så gick vi till Pizzabakeren (läs med norsk dialekt) för att köpa middag, dem har nämligen VÄLDIGT goda pizzor där!
 
Vi kollade sedan på några avsnitt till av Storage Hunters innan jag gick hem, och när jag gick längs med Luthagenesplanaden så fick jag syn på den här lille rackaren!
Ett par som cyklade förbi sa att det var en råtta, men jag tyckte att den var för liten för att vara en råtta. Fast jag vet å andra sidan inte vart gränsen går mellan mus och råtta haha.
 
Jag borde egentligen packa upp allt nu innan jag lägger mig meeeen det orkar jag inte utan det får bli morgondagens syssla!
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0