Midsommarmiddag

Som jag skrev igår så gjorde vi inget speciellt under dagen, fast det var ju speciellt för oss haha. Det blev i slutändan jag, Sandra, Oskar och Peter som käkade en mycket god middag och sedan en ännu godare efterrätt! (TVÅ goda efterrätter till och med). Vi hade allt möjligt på bordet, det var pretty much ännu ett jul/påskbord fast sommarversionen haha.
(Oskar letar snapsvisor)
 
När vi ätit så mycket att det var en kraftansträngning att ens röra på sig gick vi till soffan och satte igång en film! Det blev A Million Ways To Die In The West och den var faktiskt bra! (jag måste erkänna att jag var lite skeptisk innan haha).
 
Idag ska vi (samma gäng) åka till Vattholma för mer midsommarfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0