GRATTIS

Vad är det för en dag..är det en vanlig dag..nej det är ingen vanlig dag för det är SANDRAS födelsedag..HURRA HURRA HURRA.
 
Ja för er som har lyckats missa det så fyller Sandra år idag! Vi åt födelsedagsfika hemma hos henne och jag hade bestämt mig i sista sekunden för att göra en tårta också! Jag har nog aldrig cyklat så försiktigt som jag gjorde när jag skulle åka dit haha. Jag var där tills hon skulle börja jobba, sedan så gick jag ner på stan en sväng,
 
Här är tårtan+presenterna!
 
I tårtan så var det: Drottningsylt, marsánsås och grädde med jordgubbar på. Väldigt simpelt men väldigt gott!
 
Här försöker Sandra lista ut vad som är i ett av paketen haha.
 
Det var en STOR kortlek haha.
 
När Sandra hade öppnat alla sina paket och vi fikat klart såg vi några avsnitt av Orange is the new black. Jag har inte sett så mycket av serien tidigare men nu ska jag se den från början har jag bestämt! Jag fick också plocka med mig lite kläder som hon hade rensat ut, det uppskattas alltid haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0