let it snow let it snow let it snow.

Jag skulle just gå och lägga mig när jag såg att det har blivit perfekt snö ute! Det har varit lite av en mini snöstorm under kvällen och här har vi resultatet.

Imorgon kommer det säkert att vara ännu bättre! Det är precis sådan snö som man ser i julfilmer som skapar julstämning haha, tänk Grinchen!

Anyway, jag ska för hundraelfte gången tillbaka till Sf imorgon så bäst att somna snabbt. Det är lite sorgligt dock för det är sista passer för den här gången. Det konstiga med Sf är att man nästan aldrig minns hur trött eller less man blir när det är mycket att göra, utan det man kommer ihåg är hur kul man har det med de andra tjejerna. Det är nog därför man tackar ja till att jobba på Sf varje gång de frågar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0