fre,lör,sön..

Hej!
 

..och det har återigen gått flera dagar sedan senaste inlägget. Det har helt enkelt hänt så mycket de senaste dagarna att det inte har funnits tid! Låt mig därför ta det från början:
 
I fredags så åkte jag till Sandras skola för att plugga/hålla henne sällskap medans hon skrev tenta. Det blev mer spela the sims för min del i slutändan haha. När klockan närmade sig 19.00 kom Oskar dit med pizza! Smält ost har aldrig smakat så gott haha (vi hade suttit där sedan 12.00).
 
När Sandra var klar med sin tenta följde jag med dem hem och sov över, alltid kul med en sleepover!
 
Under lördagen så åkte vi runt till olika second hands + Ikea och biltema. Vi ville leta fynd och jag behövde köpa luftmadrass, sängkläder och sånt inför Valborg (Felicia och Dennis ska sova hos mig då). Alltid bra att ha om någon/några andra ska sova över i framtiden också! Felicia kom faktiskt också hit i lördags, hon ville också leta fynd haha. Förutom "sova över grejerna" så hittade jag en superfin klocka i koppar på Röda Korset! (jag ska fota och lägga upp sen). Det sista vi gjorde var att äta "lunch" och fika på Ikea innan vi åkte hem. Vi drack kaffe hos Sandra och Oskar innan jag och Felicia åkte hem till mig. Vi köpte middag på Folkes och avnjöt den med tänt ljus haha (notera chokladbollen som var våran efterrätt).
 
Vi hade tidigare bestämt att hon skulle sova över hos mig och att vi dessutom skulle gå ut på kvällen, så när vi var mätta och belåtna övergick vi till alkoholen haha. Jag invigde souveniren som jag fick av Sandra och Oskar från Polen, gräsvodka..
 
När vi några timmar senare skulle gå in på Interpool fick vi gå in gratis för att deras kortläsare krånglade (ibland har man tur haha). Vi köpte varsin öl och gick runt för att kolla läget, det var typ det vi gjorde haha. Felicia tog den här bilden av oss under kvällen och jag tycker den är så härlig!
 
Vi avslutade lördagen med en favorit i repris, nuggets på donken haha.
 
Igår så gick vi upp supertidigt för att åka till Sandra och Oskar. Vi + Oskar´s kompis Peter åkte nämligen till Åland igår med Eckerö-linjen för att köpa på oss alkohol inför Valborg! Jag såg mest fram emot buffén dock haha. Den var huuuur god som helst. Det fanns t.o.m en fikabuffé!
 
När vi hade ätit och handlat klart satte vi oss vid ett bord och spelade en massa olika spel som Sandra hade tagit med sig. 
 
När vi var hemma i Sverige igen så lastade vi in allt i bilen och körde hem. Jag var sjukt trött redan då men när Sandra drog igång studentlistan var det svårt att inte sjunga med haha. Resten av dagen var väldigt chill. Vi käkade glass på Sandra och Oskar's balkong, jag och Sandra såg en sjukt dålig film och sedan så åkte jag hem.
 
Den här helgen har varit riktigt riktigt bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0