snö igen..

Jag tror inte att någon av er har missat att det snöade under natten/dagen. Om ni har det så måste ni ha suttit i ett mörkt rum utan fönster och inte haft någon telefon för det enda man ser på dom sociala medierna är just att det har snöat. Självklart blev jag besviken, jag trodde verkligen att vintern var över och att våren äntligen var här för att stanna! Ett tag trodde jag också att jag skulle få uppleva en snöfri födelsedag men neeeeej. 
 
Har ätit en supergod middag för övrigt, simpel men god! Pasta med avokado,mini-tomater,bacon,en cremé fraiche med smak av chilí och paprika och lite färsk paprika också som jag stekte. Helst skulle jag ha velat haft lite parmesan på också men det har jag inte hemma så fick vara utan. Men det blev som sagt riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0