vill baka igen..

Varje gång som jag har varit på Ikea nu (och ätit ska jag kanske också lägga till) så har jag letat efter typ den godaste cupcaken ever! Den där lilla pyttemuffisen är verkligen hur god som helst, MEN, jag har inte sett den på ett tag nu så jag börjar undra ifall dom tagit bort den helt?
 
Andledningen till att jag skrev om cupcaken var för att jag googlade på "somriga bakverk" och kom och tänka på den då haha. Kanske att jag skulle försöka göra dom själv?
 
En annan grej som jag skulle vilja göra som jag hittade när jag googlade runt var detta: Jordgubbspaj med maräng och lime. Hur smarrigt lät inte det! Jag saknar verkligen att baka just nu haha. Det är inte så kul att stå i vårt kök här och hålla på så det blir inte så mycket bakning nu för tiden (tråkigt). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baka och bjussa korridorarna så har du bästisar in no time! (Fast dom får inte ersätta mig.....)

Svar: Jaaaa, doften av nybakade bullar gillar väl alla haha
Ällinore

2014-06-05 @ 10:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0