regnbåge..

Ja då har jag varit och hämtat dom efterlängtade byxorna! Jag fick åka till Ica väst dock (det ligger i Flogsta) av någon anledning (man brukar ju få hämta ut paket på närmast ställe liksom och det är definitivt inte i Flogsta). Jag fick alltså åka lite längre än jag trott men jag fick se en fin regnbåge på vägen dit iallafall..det var ju kul.
 
Jag har provat jeansen också och dom är något tajta men det töjer sig ju när man har på sig dom. Dom är ju inte för små liksom och jag har letat länge efter just ett par sådana här jeans så jag tänker inte ge upp dom så lätt!
 
Ps. Det är full inspark igång utanför haha, just nu är det några som spelar på trummor (alltså sådana typ parad trummor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0