överstrykningspenna..

Oooooch nu är jag hemma igen. Jag hade glömt bort att det var ganska många begrepp så jag koncentrerade mig på Usa idag och ska göra Storbritannien imorgon. Jag fick mycket gjort iallafall och eftersom jag använde övertrykningspennorna direkt i boken så blev det extra kul haha.

Något som inte var så kul var när 3 olika getingar (eller samma) landade i min chai-latte. Jag hade visserligen redan druckit upp den men ändå! Hursom, jag gick till Coop för handla lite när jag var klar och på vägen dit så gick jag in på TGR (jag köpte ett resekit som jag ska visa i ett annat inlägg). Nu ska jag göra middag och det blir det sexigaste man kan tänka sig..ärtsoppa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0