dag 30- en före och efter bild när jag fixar mitt hår..

Ja nu får ni ändå bara en jobbmorgon men vill bli av med skiten nu haha (ah juste har blivit brunett igen)
före
efter
 
Känns fortfarande ovant att ha brunt hår igen haha, men jag tror nog att det blev bra! Ska få till det så att det blir "ombre" sen hade jag tänkt också. Sen så är det ju faktiskt inte omöjligt för mig att bli blondin igen om jag vill det men just nu när jag (som jag sagt förut jag vet) vill låta det växa så är det både skönare och bättre för håret när allt är samma färg och utväxten inte syns lika tydligt. Men men, så här blev det idag iallafall då! Nu ska jag svepa min oboy och klä på mig rejält för kan inte vara många grader ute idag, brrr
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0