isig..

Idag var det minsann halt på vägarna när jag cyklade hem! Var ändå ljummet imorse liksom men måste ha hänt nåt sista timmarna för när jag kom ut från min sista städning var det typ frost på cykeln och höll faktiskt på att ramla i trappen för den var isig haha. 
 
Annars har min dag inte varit så speciell. Det enda ovanliga som hände var att mamman på min första städning kom hem och det brukar hon aldrig göra. Jag märkte det inte först heller för dels så dammsög jag och jag hade musik i hörlurarna så när jag vände mig om stod hon plötsligt där. Ja nä mer intressant än så har inte min dag varit tyvärr. Nu tänkte jag luta mig tillbaka, äta en lussebulle (eller två) och kolla ikapp dom två avsnitt jag missat av "The walking dead". See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0