4 dagar..

4 dagar sedan sist, vad har hänt då? Inget speciellt förs än igår för då hände det två saker som faktiskt är värt att skriva om. Det första var att jag på kvällen åkte till Natalis nya lägenhet där jag, hon såklart, Ida och Hannah kollade på film och åt göttigheter. Vi såg på World War Z och ja vad ska man säga om den, jag kände mig distraherad hela filmen vilket tyder på att jag inte tyckte den var så bra direkt. Det var för mycket klyschigt action om ni förstår vad jag menar. Vi pratade mot slutet istället om hur det skulle vara om en zombie skulle vara med i Gränsbevakarna Australien (fråga mig inte ens varför). När filmen var slut såg vi sista halvan av en annan film som gick på tv men inte minns vad den hette nu, den var skit den också haha. Det var skönt att bara få umgås lite med dom så var en lyckad onsdagskväll. Lite senare ikväll ska vi träffas på stan igen för en sista hejdå kväll, många åker iväg till umeå för att plugga och en ska till Barcelona ett tag så vi passar på nu i veckan att ses. Jo kom på att det har hänt tre saker förresten! Har fått hem min systers killes kompis gamla iphone så har uppgraderat mig lite nu iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0