VARMT VATTEN OCH TATUERING

Hej Hej

Har råkat ut för en förskylning :( Det är bättre nu än vad det var i fredags iallafall, då var jag ett vrak. Min storebror är i sverige några dagar så passade på att åka hem och hänga med honom/mamma och pappa. Tanken var att vi skulle gå och äta middag på pinchos på kvällen men jag var helt slut. Halsen gjorde svinont och jag orkade ingenting så jag fick bli kvar hemma. Men vi hann ändå ses lite.

När jag vaknade imorse kändes det som sagt bättre men jag har nästan helt tappat rösten haha. Men halsen gör inte ont längre iallafall vilket jag är sjukt glad för! Har druckit varmt vatten under morgon (aka te) och ska fortsätta kurera mig för imorgon är det jobb igen! 
(null)

Just det! Det här har jag missat att berätta för er. I torsdags så tatuerade jag mig! Har tänkt på det så länge nu och när jag skrev och frågade om pris och tider var det nästan för bra för att vara sant. Han var lärling så skulle få det för halva priset och det fanns en tid bara två dagar senare!

Det här är vad jag tatuerade:

En text på benet, samma text som jag skrev om bara för några dagar sedan haha.
(null)

Och vädurens stjärnkonstellation (jag är vädur)
(null)

ÄLSKAR BÅDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0