HELLOOOO, I´TS ME

Once again så har det gått många många veckor sedan jag skrev något sist. Men helt ärligt, 80% av augusti spenderade jag som arbetslös/väntade på svar från universitet om jag kommit in som reserv på förskolelärarprogrammet. Av olika anledningar så blev det inget studerande för mig i höst utan jag är nu tillbaka på mitt gamla jobb haha. Som vikarie den här gången visserligen men att vara vikarie på en förskola är nästan som att jobba 100% ändå, det är alltid någon som är sjuk eller vabbar. Det är väldigt roligt att vara tillbaka iallafall! Har saknat både barn och kollegor, tyvärr så är det brist på båda i höst eftersom förskolan jag jobbar på ska läggas ner i slutet på december och därför valde många föräldrar att byta förskola redan efter sommaren vilket är helt förstårligt. Mindre barn betyder också (tyvärr) mindre personal så det är därför vi har blivit splittrade. Men vi är fortfarande ett gött gäng som håller kontakten! Det är jag väldigt glad för!
 
I helgen så var jag på Linn´s babyshower vilket var supertrevligt! Jag tog en bild på Linn men för att få lägga ut den var jag tvungen att dölja hennes ansikte, eller i det här fallet så bytte jag ut det haha.
 
Det var lekar, presentöppning, god mat och hann med lite fika innan jag var tvungen att ta tåget tillbaka. När jag kom till stationen var det ett oroväckande mörkt moln precis ovanför mig! Jag la ut den här bilden på min story på instagram och jag skojar inte, inte ens 30 sekunder senare började det spöregna haha.
 
Idag ska jag träffa Sandra och vi ska uträtta lite ärenden på stan, sen ska jag följa med henne hem och hon har sagt att jag kommer få en chock..jag är lite rädd haha. Men innan dess ska jag fixa lite hemma, tråkiga saker med andra ord. Håller på med andra tvätten just nu, ska diska snart och bara allmänt "plocka"
 
Vi hörs ikväll så ska ni få höra om min senaste obession..ohh spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0