FÖR SMÅ GUMMISTÖVLAR

Passar på att ge er en liten allmän uppdatering också. Har ganska precis kommit hem från Marielle. Jag, hon och Malin har ätit middag och haft det trevligt. Många uppdateringar från varandras liv sedan sist vi sågs haha. Vi åt fetaostbiffar, klyftpotatis och Marielle gjorde världens godaste tzatziki! Efter maten dukade hon fram fika också så magen var ju något uppsvälld när jag skulle åka hem haha. Jag och Malin gav också vår present till hennes ena son som fyllt år i veckan. Han älskar att pyssla och glitter så jag köpte lite smått och gått på TGR häromdagen. Han fick bland annat en glittrig bok, olika klistermärken (med många enhörningar såklart eftersom han älskar det haha) och allmänt pysselmatrial typ. Han blev jätteglad och höll på hela kvällen. 
 
Jag hade öppning på jobbet imorse vilket innebär att klockan ringde tidigt..för tidigt.
Men jag blev lite gladare när jag såg hur häftig himlen var från bussen, det var till och med starkare färger i verkligheten!
 
Imorgon är det FREEEEEEDAG. Då stänger jag istället men det brukar inte vara så många barn på fredagar (*peppar peppar ta i trä*) så är det ingen nattis kommer jag nog kunna stänga lite tidigare hehe.
 
Jo! Jag fick hem mina stövlar som jag beställde häromveckan idag. Älskar dem..MEN, de är för små haha. Inte i själva fotstorleken, där sitter dem perfekt. Det är över vaderna de är för små!?
 
Charmigt va? Så det är tyvärr bara att skicka tillbaka dem och fortsätta leta gummistövlar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0