DAG 3

 Din dag (i detalj)
 
Okej det här blev ju lite av ett fail direkt haha. Jag borde ha insett att jag aldrig skulle kunna skriva om min dag I DETALJ när jag var iväg på kalas. Jag kom hem vid 00 igår efter att ha suttit på en buss i nästan 1,5 timmar så var jag inte jättesugen på att slå mig ner vid datorn då haha. Men nu ska ni få en väldigt detaljrik presentation av min dag..igår!
 
Den började som de flesta dagar, jag vaknar tidigt och snoozar mig igenom 1 timme till medans nåt på youtube spelas i bakgrunden. Just den här morgonen fick jag ett tips av Sandra på vad min nästa tatuering borde bli. Det här haha. 
 
Jag gick och handlade mat/snacks inför morgondagen sen (idag alltså). Vill alltid vara förberedd på eventuell bakishet och vill då inte behöva lämna huset . Här är min frulle, är mycket nöjd haha.
 
Jag såg också de här svincoola rosorna när jag var på ica! Aldrig sett förr!
 
Sen var det grooming-time. Duscha, fixa håret och sminka! Jag hade en ide om hur jag ville ha håret och jag tycker ändå att jag lyckades helt okej. Här är frillan jag försökte göra.
Såhär såg jag ut innan grooming-time. Inte party.
 
Efter grooming-time. PARTY
 
Jag insåg nu dock att flätan inte syns..men det blev faktiskt bra! Fick kramp i armarna när jag skulle fläta men det var värt det.
 
Elin och Sandra kom över sen och vi började föra lite smått (inte Elin för hon körde bil haha). Vi fick skjuts av Elin till stationen sen och där tog vi inte helt otippat tåget till Sala där förfesten fortsatte.
 
Sen började det riktiga kalaset! Det första vi fick göra när vi kom (efter att vi sagt hej såklart) var att gå en tipspromenad som vi senare fick reda på att vi vann!! Jag trodde verkligen inte att vi skulle vinna så det var kul! Vi vann bubbel som Sandra stolt visar upp här,
 
Under middagen var det en annan tävling också, man skulle para ihop rätt namn (på personerna som var där) till rätt bild! Det vann vi inte haha.
 
Bland det bästa under kvällen var att se Felicia spöa upp en pinatá.
 
Jag och Sandra var tvugna att åka ganska tidigt tyvärr. Bussarna går inte så ofta på helgerna sala-uppsala och ingen av oss var sugen på att vara hemma vi 03 så vi tog 22 bussen. Var hemma vid 00 som sagt men vi underhöll oss på bussen. Vi gjorde bland annat melodikrysset haha.
 
Snälle Oskar kom och hämtade oss när vi var framme och efter jag tagit bort sminket osv somnade jag nästan direkt haha.
 
Så det var min dag! Väldigt kul att få fira Felicia och fira henne och väldigt kul att hänga med Sandra också (det är det alltid så det är inget nytt haha).
jag 
 
Dag 1 - Skriv lite kort om dig själv.
Dag 2 - 5 saker du gillar och 5 saker du ogillar.
Dag 3 - Din dag (i detalj).
Dag 4 - Rullar du spagettin eller skär?
Dag 5 - 5 platser du vill besöka.
Dag 6 - Vilket band eller artist betyder mest för dig?
Dag 7 - Läser du? Vilka är dina favoritböcker i så fall?
Dag 8 - Tanken bakom ditt bloggnamn.
Dag 9 - Dagens horoskop
Dag 10 - Om du bara kunde äta en sorts mat och dricka en sorts dricka resten av ditt liv, vad skulle det vara i så fall?
Dag 11 - Vad är ditt favoritcitat?
Dag 12 - Dina favoritfilmer.
Dag 13 - Vad finns i din sminkväska?
Dag 14 - Visa bilder på 5 "celebrity crushes".
Dag 15 - Ditt stjärntecken och om du tycker att det stämmer in på dig.
Dag 16 - Har du något smeknamn?
Dag 17 - Har du ätit sushi?
Dag 18 - Vad hos en person blir du mest attraherad av?
Dag 19 - Morgonrutiner.
Dag 20 - Vilka frisyrer/hårfärger har du haft?
Dag 21 - Vad sjunger du när du står i duschen?
Dag 22 - En bild på vad du hade på dig idag.
Dag 23 - Dina favoritminnen.
Dag 24 - Favoritmaträtter.
Dag 25 - Favorithögtid
Dag 26 - Nämn några saker som du tycker är mysigt.
Dag 27 - SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon?
2. Sol eller måne?
3. Vinter eller höst?
4. Vänster eller höger?
5. Soligt eller regn?
6. Vaniljglass eller chokladglass?
Dag 28 - Vad ser du fram emot till hösten?
Dag 29 - En bild på dig själv.
Dag 30 - Vad har du alltid i kylen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0