TANDLÄKAREN OCH FÖRVARING

Tandläkarbesöket gick jättebra! Jag hoppas jag får samma tandläkare nästa gång för hon var hur bra som helst! Mitt i allt började hon nynna med till Queen - I want to break free som spelades på radion haha.

Resten av dagen gick väldigt fort. Jag skulle ju på Apt som sagt så hann inte göra så mycket annat än att åka tåg och äta mat innan det var dags att åka  iväg till förskolan. Det var mycket info att ta in så hjärnan är ganska slut just nu. MEN. Jag ska visa er en sak innan jag gör mig iordning för att sova. Jag köpte den här ganska nyligen på Ikea och den ska förmodligen användas till något annat men det har blivit en läppstift/nagellack förvaring för mig!
(null)
(null)

Jag har ju en del som ni ser hehe. Men jag vill ha lite roligare färger på läppstiften ser jag nu, typ det grå/blå jag provade med Linn häromveckan! Innan har jag pressat ner allt i en burk och inte sett vad jag har men nu är det lättare. Är sugen på att köpa en till faktiskt och ha andra saker i. 

Men nä, nu är ögonen tunga, vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0