IKEA

Nu när jag skulle fota försökte jag komma ihåg allt jag köpte igår på Ikea. Det är därför jag ska göra sådant här direkt haha. Som jag skrev igår så handlade jag för lite (mycket) mer än jag tänkt mig och då höll jag ändå tillbaka för jag ville köpa mycket mycket mer till lägenheten haha. Men men, en sak i taget.

Här är vår vagn, Linn hade plockat ihop en jättebukett som täckte typ hela vagnen!
(null)

Och här är vad jag kom hem med:

En ny matta, jag har länge velat ha en ny matta och fick för några dagar sedan för mig att köpa en rund! Är jättenöjd!
(null)

Hade velat byta ut den där tv-bänken också. Hade jag haft råd hade köpt den här i samma veva:
(null)
  
Den är i stål typ och tror den skulle passa bra här hemma!

Jag köpte även den här vasen och tygrosorna + det gröna doftljuset som doftar gröna äpplen <3
(null)

En gjutjärnsgryta
(null)

Servetter
(null)

Och sist men inte minst, nytt lakan!
(null)

Imorgon är det måndag igen då..
Men jag kan iallafallse fram emot att Sandra ska sova över några dagar för Oskar ska åka bort! Det betyder också att Sandra (och jag) har planerat vad vi ska äta för middag dem dagarna och det ska bli kul att få göra mat till någon mer än mig själv som det annars oftast blir. Fast jag tvivlar på att Sandra kommer låta mig laga maten haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0