SOMMAR MED ERNST

I torsdags var det återigen premiär för Sommar med Ernst och enligt tradition  så träffades jag och Sandra för att dricka vin. Det är såklart hans vin också för att klargöra haha.
(null)

Vi kände oss lite lata sen och vi beställde hem mat! Sandra åt nån thai mat och jag tog en pizza. Just den här pizzan är verkligen en vattendelare. Antingen gillar man den eller så hatar man den. Det är...Banan-Curry!!
(null)

Just nu sitter jag faktiskt på tåget mot Gävle! Linn ska hämta upp mig på stationen och sen ska vi hänga/förbereda inför imorgon när det är dags avfärd! Ullared är första stoppet och jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan (kommer ihåg) 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0