EN VECKA SENARE (TYP)

Ungefär en vecka senare har Narnialandskapet förvandlats till ett vårlandskap istället. Men oj vilken fin dag det är idag!
(null)

Efter en väldigt intensiv vecka med iso och annat tyckte jag att jag förtjänade att skämma bort mig själv lite. Jag var därför in på Lush och köpte lite grejer!
(null)

Har just kommit hem och kommer nog ta det ganska lugnt resten av dagen. En intensiv vecka är över men nästa vecka har vi quest och vi kommer alla behöva jobba hårt!

Men veckan har inte bara varit ångest. I torsdags träffade jag Marielle och Malin! Vi åt tacos hemma hos Marielle tillsammans med hennes sambo och två barn. Båda går på förskolan (ingen på min avdelning dock) så är alltid kul att träffa dem utanför förskolan också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0