MATTA LÄPPSTIFT

I paketet som jag hämtade ut häromdagen fanns bland annat dessa två matta läppstift! Är inne i en period där jag är något besatt av matta (speciellt flytande) läppstift haha. Väldigt fina färger om jag får säga det själv! 
 
Jag köpte ett annat när Linn var här förr förra helgen som jag först trodde var lite vågat för mig men när jag tog på det ÄLSKADE jag det. Har tyvärr ingen bild på när jag hade det på mig men så här ser den ut på handen iallafall. Den är mer grå/lila skulle jag säga när den väl är på läpparna men det bästa är att den heter "Chocolate Mint" och den doftar EXAKT som mintchoklad haha.
 
Idag har jag även hämtat ut min cykel! Kändes så himla skönt att få cykla igen och än en gång frågade jag mig själv varför jag inte lämnat in den tidigare!
 
Imorgon är det Ernst-Dag. Bokstavligt talat haha. Jag och Sandra ska kolla på premiären av Sommar med Ernst och till det ska vi dricka Ernst-vin och äta Ernst-pizza (mer känd som potatispizzan). Can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0