Budapest och Nyårsmål

Jag tänker inte ens fundera över hur längesedan det var jag skrev sist, då skulle jag nog bara få mer ångest över hur länge jag vet att jag låtit det gå haha.
 
Jag tänker gå rakt på sak. Jag fick min mens idag och när det är "the time of the month" för mig så blir jag EXTREMT sötsugen (mer än vanligt med andra ord haha). Jag köpte därför TVÅ budapesttårtbitar från Ica (de är uppdelade två och två i sådana små plastförpackningar) när jag var och handlade efter jobbet (jag har varit sugen på tårta sen förra veckan vilket förklarades av mensen som kom idag). Jag åt upp BÅDA tårtbitarna och jag ångrar det inte ett dugg! Det var så j*vla gott kan jag tala om för er att jag struntar fullständigt i hur många kalorier det var/är haha.
 
För att inlägget inte ska bli så kort så kan jag passa på att skriva upp mina nyårsMÅL (notera mål och inte löften) för 2017 (typ en månad senare men whatever haha).
 
1. Resa minst 3 gånger (spelar ingen roll om det är utomlands, långt bort eller nära..vill bara komma iväg ibland)
 
2. Tattuera in minst 1 utav mina tattueringsideér
 
3. Fota mer/köpa fotoalbum och sätta in både nya och gamla bilder
 
4. Den klassiska "börja träna", men helt ärligt så tänker jag mer på att jag vill ta hand om min stackars rygg än "Beach 2017" haha
 
5. Hitta en lägenhet/hus/koja..en EGEN bostad helt enkelt!
 
6. Jag gav mig själv ett lite svårare mål också. Jag ska försöka gå ur min "comfort zone" lite mer. Men rent allmänt skulle jag vilja bli en "bättre" människa haha. Låter ju j*vligt flummigt men så länge jag vet vad jag menar..vilket jag knappt gör, mest en känsla jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0