FÖRRÅDSRENSNING

STOR klapp på ryggen till mig för jag har börjat förbreda inför flytten på riktigt nu. Jag spenderade nästan en timme (kan ha varit 40 min också, kollade inte riktigt på klockan haha) nere i förrådet och gick igenom alla kartonger och påsar osv. Det kändes först som att det skulle ta en evighet och att jag skulle ha svårt för att bestämma mig för vad som skulle sparas/slängas men det gick faktiskt bra! 
 
Lite komiskt att det ser "stökigare" ut EFTER att jag rensat och hållt på haha. Men det är för att jag bärt ner grejer från rummet också. Nästan allt på höger sida ska slängas men det får vi (jag, mamma och pappa) åka med under själva inflyttningsdagen. Men nu är det lite mer "organiserat" iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0