GO LAKERS

Nu är vi hemma från hockeyn och det var glada miner i bilen på väg hem! Växjö vann nämligen mot Skellefteå med 3-2! Det var riktigt spännande hela matchen och trots att det såg illa ut ett tag vände dem och tog hem det!
(null)

(null)

Vi stannade till på Max också innan vi åkte hem och jag bestämde mig för att testa Spicy Avocado Halloumi
(null)

Jag var lite rädd att den skulle vara föööör spicy men jag blev snarare besviken. Den smakade inte starkt, den smakade knappt nåt alls faktiskt. Så jag tror att jag håller mig till mina standard burgare i fortsättningen haha.

Nu är vi iallafall hemma igen som sagt och direkt vi kom hem satte vi på jvm matchen mellan Sverige och Vitryssland! Så det blir hockey x2 ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0