DET ÄR FREDAG!!

Och vilken fredag det har varit hittils då! Imorse så vaknade jag tidigare än jag har gjort på länge enbart för att gå upp och tvätta. Jag föredrar att tvätta den första perioden eller den sista eftersom att det är då minst folk tvättar. Allt gick som det brukar (alltså bra) tills jag gick ner för att hämta den sista tvätten. Kommer in och ser att det står "felkod 001 inget vatten" på maskinen, fattar ingenting och inser att jag måste ringa och felanmäla. HATAR ju att ringa men det var det eller lämna min nya favorit tröja i maskinen (den var låst och det gick inte att öppna). Jag ringde tillslut iallafall och fick reda på att det var en vattenläcka någonstans och de hade därför stängt av vattnet. Som tur var kunde jag trycka på strömbrytaren så maskinen återställdes och jag kunde plocka ur min tröja.
 
Lite senare så kom Chris och knackade på eftersom att han skulle åka hem idag. Han är klar med kalla Sverige och ska återvända till varma Australien! Så nu har jag förlorat mitt ögongodis haha.
 
Ännu lite senare åkte jag till skolan för att skicka iväg yttligare några jobbansökningar, känns som att det är det enda jag gör nu för tiden. Jag fick svar från ett jobb idag som jag verkligen hoppades på men de hade redan tillsatt tjänsten så det sög ju..
 
Nu har jag precis kommit hem från ica där jag köpt lite fredagsgodis och ska strax börja göra middag! Ska göra pasta med en gooood pastasås till och unnade mig själv lite mozzarella till och med!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0