Den nya sociala korridoren

Jahopp, då var det måndag igen..
 
Igår så var det en rolig, spontan och trevlig kväll iallafall! Jag trodde att det skulle vara en helt vanlig ångestfylld söndag, men icke. Jag hade legat i sängen och kollat ikapp alla criminal minds avsnitt jag har missat (vilket är ganska många) hela dagen och trodde som sagt att det inte skulle bli så mycket bättre än så. Men runt 8 tiden kom några kompisar till den nya tjejen (ah just ja det har flyttat in en ny tjej) och helt plötsligt så var vi alla inklämda i vårat lilla kök och drack öl och umgicks. Det var jättetrevligt och både jag och Josefin konstaterade att det nog kommer bli mer sånt här den här terminen! Han som bodde innan hade ju också ofta sina kompisar där men dom var..ja ganska skumma helt enkelt tyckte vi haha. Så man höll sig ofta hellre på rummet. MEN nu som sagt så blir det nog ändring på det. Vi började prata om att vi alla skulle ta en gemensam Ikea-tur någon dag och köpa en massa nytt till lägenheten! Det var också då jag fick reda på att i Finland (Josefin är från Finland) har dom gratis Ikea-bussar som åker runt?? Varför finns inte det i Sverige? och om det finns i Sverige, varför finns det inte i Uppsala? och om det finns i Uppsala..varför vet inte jag om det haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0