Quizkväll

Hej hej!

Jag har just kommit hem från ännu en quizkväll på Williams! Jag och Felicia åkte dit ganska spontant och den här gången fick vi faktiskt bra platser direkt (sist så fick vi hänga i baren ett bra tag innan det blev ett bord ledigt). Vi köpte varsin öl och även lite "Hot chicken wings" (det var verkligen hot!!). Till "vingarna" fick vi en slags ostdipp och selleristavar också..är inte så stort fan av selleri. Det har en så konstigt eftersmak haha.

Vi var inte sämst i quizet men vi definitivt inte bäst heller haha. Vi kom NÄST sist..men det var fortfarande kul!

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta gaddarna (så fult ord haha) för att sedan sova. Imorgon börjar en helt ny kurs (Samhälle) i skolan och jag tror/hoppas att den ska bli mer intressant än vad kurserna den här terminen har varit hittils! Det enda dryga är att jag måste köpa ännu en (enligt Matilda) dyr bok haha.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0