Konstig film

Idag så har haft jag bara haft en lektion och det var i Samhälle där vi kollade vi på film (det var en filmatisering av boken som vi läste förra veckan).
 
Det gick inte så smidigt till dock haha. Två gånger fick läraren ta ut skivan och putsa till den för att det hackade och när det var ungefär en halvtimme kvar så tog batteriet slut i hans dator. Han satte i laddaren men den visade sig vara trasig. Han sprang då och hämtade en annan dator men den kunde inte spela upp filmen alls. Det slutade med att vi fick gå tidigare och vi ska se sista halvtimmen på torsdag istället (vi har lektion då också). Jag hade inget emot att gå tidigare för filmen var jättekonstig haha. Inget jag skulle sett privat och inget jag kommer se igen om jag säger så. Vi tyckte alla att det var lite kul med så många otippade kända skådespelare i den dock haha. Avril Lavigne var med i den liksom?? (nu är ju inte hon direkt känd för sin skådespelarkarriär men ni fattar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0