DET ÄR ÖVER NU

Hali Halå

Sitter i skolan och väntar på att en föreläsning ska börja. Det här är nog den senaste föreläsning jag haft faktiskt, är van vid de där 10.15 föreläsningarna liksom. Jag var här tidigare idag för att skriva klart den allra SISTA draften till uppsatsen som jag har klagat på så länge haha. Nu är det över!! Det var ganska roligt att sitta och läsa min handledare´s kommentarer, när han gillade nåt så snåla han inte med utropstecken haha. Jag visste dock inte hur jag skulle tolka hans fråga på sidan.
 "How did you do this???" med TRE frågetecken betyder ju antingen "Wow du måste berätta hur du gjorde" eller "VAD HÅLLER DU PÅ MED". Jag hoppas ju såklart på det första haha.

Nu är det iallafall upp till betygsgudarna (och min handledare) om allt mitt slit kommer vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0