Dagsbio

Jag har just kommit hem från ett bio-besök tillsammans med Sandra! Vi har blivit så pass "pensionäriga" att vi går på dagsbio numera haha. Nä men vi hade båda saker att göra efter så det var skönt att inte komma hem vid elvatiden liksom. Filmen vi såg heter En Underbar Jävla Jul och jag gillade den faktiskt. En del saker var lite njaaa men i det stora hela så var den som sagt bra!
 
 
Tidigare idag så var Sandra och Oskar här och hämtade sina vinterdäck som har stått i mitt förråd. Jag följde sedan med och fick en snabblektion i hur man byter däck. Kommer ihåg nåt med 11-14 kg och att 12 kg = 120 Newton (hoppas jag haha), tror det hade nåt med hur mycket luft man skulle ha i däcken..
Hursom så åkte vi tillbaka när alla däck var utbytta och stoppade in sommardäcken i förrådet istället!
 
Nu ska jag fixa middag och sedan börja läsa på nästa bok till Samhälle kursen. Aldrig läst så mycket så snabbt som jag har gjort de senaste veckorna tror jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0