Arg som fan

Hallå där hemma
 
Det är sent och jag hade inte tänkt skriva något idag, men kände ändå att det vore bra att få ur mig det. Kortfattat sagt så har jag varit arg idag, alltså på riktigt ARG. Allt (nästan) idag har bara känts som en stor käftsmäll. Jag brukar vara ganska bra på att dölja mina känslor men idag har jag inte ens orkat försöka.
 
Först så fick vi reda på i skolan på den nya kursen att vi ska göra ÄNNU en uppsats som kommer skrivas i flera drafts under de närmaste månaderna. Jag har insett att det verkligen inte är något för mig. Det kan nog beskrivas av många som lathet, men för mig så är det extremt stressande att känna att jag har något hängandes över axeln så länge. Jag känner mig aldrig klar eller helt avslappnad liksom. Den här uppsatsen ska vi dessutom skriva med någon annan vilket gör det hela mycket värre. Våran första draft ska in nästa vecka på fredag, i samma veva ska vi läsa en ny bok till samhällskursen OCH jag ska skriva klart min final draft till den första uppsatsen. Jag fick alltså inte ens känna mig klar med den innan det var dags för nästa! Böckerna till den här kursen skulle dessutom kosta över 1000kr men jag vägrar betala det så ska läsa det som krävs på Carolina varje gång för där har dem examplar som man inte kan låna hem. Jag kunde ha lånat hem en bok, MEN, eftersom att jag gick till fel hylla först så fick jag vittna till hur någon annan tar den rakt framför näsan på mig. Då ville jag bara sätta mig ner på golvet och gråta haha.

Förhoppningsvis så var det här bara en j*ävligt dålig dag och att jag nu slipper ha en till sådan på ett bra tag! Tycker inte om att vara bitter (på riktigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0