vi var först..

Jag vet att jag borde sitta och skriva på den där jäkla uppsatsen nu, men jag måste bara få det här sagt! Sandra skickade tidigare idag en länk till en sida på fb där någon har lagt upp ett "tips" på vad man kan göra med Billys panpizzor, nämligen att lägga dem i en smörgåsgrill eller liknande för att det ska bli som en calzone typ. Det har spridits och blivit hyllat fram och tillbaka, MEN, jag och Sandra var FÖRST (enligt oss själva iallafall haha). Den 7 mars 2014 gjorde jag nämligen samma sak! Här är ett uttdrag av blogginlägget som jag skrev den dagen:
 
Sandra hade tidigare kläckt ideén att jag skulle använda min "varma mackor maskin" till att värma panpizzor i så att det skulle bli som en calzone. Nyfiken och i brist på annat att göra så testade jag och det funkade faktiskt! Själva grillen blev ganska messy dock så låt dom tina lite mer innan så rinner det inte ut en massa om ni vill testa själva haha.
 
Och här är bildbevisen:
 
Det blev som sagt inte så lyckat just då kanske (men gott ändå) och vi kanske inte alls var först med att göra det här, men vi (eller bara jag) vill ändå ha det sagt att vi kom på det innan killen på fb iallafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0