Somla..

Hej!
 
Befinner mig på Engelska parken (min skola alltså) och ska få lite jobb gjort här hade jag tänkt. Jag tänkte till och med försöka vara så pass effektiv att jag gör en uppgift som vi fick igår som ska lämnas in först nästa vecka! Jag vet, väldigt olikt mig haha. Jag har iallafall allt jag behöver, inklusive bubbelvatten som jag "snodde" från Blåsens haha (bara själva vattnet alltså).
 
Jag följde med Sandra dit innan jag gick hit. Vi hade varit och fikat på stan innan nämligen och jag provade den nya semlan eller "somlan" som den också kallas haha. Mandelmassa, vaniljkräm (den hade de kunnat skippa dock) och grädde blandat med bitar av jordgubbar!! Den var verkligen huuur god som helst.

Nä nu ska här pluggas, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0