ny sminkväska..

Ja gårdagen blev ju inte som jag trodde att den skulle bli, för den blev mycket bättre! Någon timme efter att jag skrivit senaste inlägget träffade jag Sandra på stan och vi tog en tur i butikerna och tittade runt mest. Vi var sist in på TGR där Sandra hittade en himla massa den här gången och jag hittade "bara" en ny neccessär/sminkväska. Jag behövde det dock så det var ju ett bra köp haha. Jag gillar verkligen färgen!
 
Vi gick hem till Sandra sedan och lyssnade på senaste avsnittet av melodikrysset! Bra grejer det där haha, och den här gången kunde vi nästan ALLA svar. Lite senare så gick vi ner till macken för att köpa på oss gottigheter inför kvällen! Vi hade nämligen bestämt att vi skulle ha en gaming night. Vi köpte glass, chips (en ny smak med ranch & sourcream dessutom), dipp, dricka och choklad. Jag tog en risk när jag valde glassen. Det fanns en Strawberry cheesecake och den här kvar när jag skulle välja (Sandra tog en cheesecake). Den är god, men sist jag åt den så smakade jordnöts"cupsen" fis haha. Inte den här gången dock, den här gången var den jättegod!
 
Vi spelade en massa olika Wii spel hela kvällen och jag fick göra min alldeles egna Mii också haha. Vid 12 tiden så gav vi oss ut på en nattpromenad för att hämta Sandra´s cykel vid hennes skola + att vi skulle möta Oskar som hade varit på nation. Vi skildes sedan åt och jag åkte hem för att sova.
 
Idag är det fredag och jag har bestämt att det ska bli en riktigt mysfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0