bakisfe..

God morgon på er denna regniga söndag!
 
Under gårdagen spenderade jag förmiddagen på skolan för att skicka iväg CV+Personligt brev till några jobb. Det blir aldrig av när jag är hemma men igår så vaknade jag med lätt ångest inför sommaren och kände därför att jag nog borde ta tag i det haha. Nu har jag gjort min del iallafall så det är bara att hoppas på att någon hör av sig!
 
Ganska precis efter att jag kommit hem fick jag ett sms från Sandra, hon och Oskar låg hemma och ville ha kaffe men ingen orkade göra det (de hade varit ut kvällen innan), och som den goda vän jag är så gick jag självklart dit för att ta hand om dem (och för att jag tycker om att umgås med dem såklart haha). På vägen dit gick jag in på ica för att köpa kakor, godis, cola och ostbågar! Jag kände mig som en bakisfe haha. Senare på kvällen så såg jag och Sandra filmen "Pitch Perfect", jag har sett den förut men jag tycker att den är så bra att jag mer än gärna såg den igen. Sandra gillade den också och på tisdag (tror att det var då) så ska vi gå och se tvåan på bio!
 
 
Idag är det Ikea som gäller! Jag har en lista på vad jag behöver och ska försöka hålla mig till den..men man vet ju aldrig vad som finns i fyndhörnan hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0