Long time no see

Jag vet att det har gått ett par dagar sedan jag skrev sist men det har faktiskt varit ganska skönt att inte behöva tänka på att skriva något varje dag. Jag har ändå inte gjort särskilt mycket, det har regnat nästan varje dag vilket har gjort det till perfekt "kolla en massa serier väder".
 
Mamma och pappa åkte imorse så nu är det bara jag och katterna hemma. Oliver har gjort sig bekväm hos mig i soffan medans Gabi ligger på sin fotpall haha. 
 
De flesta andra håller väl på förfestar vid den här tiden men den enda förfesten jag kommer att ha är när jag ska göra mig klar för att sova haha. Vilket är typ snart, imorgon (06.00 närmare bestämt) ska jag nämligen åka till Sf för att städa igen. Jag kan nästan slå vad om att det kommer kännas som om jag aldrig lämnat stället igen haha (det var så jag kände i julas). Hursom så är det just därför jag ska försöka somna tidigt ikväll, för jag är definitivt inte van vid att gå upp så tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0