lat-torsdag..

Eh ja vad ska man kalla det här. God natt/God morgon? Vad det än är så önskar jag er det haha.

Jag har just kommit hem från Sandra och Oskar efter en riktig lat-torsdag. Jag var först i skolan dock, vi skulle ju ha våra "peer-reviews" idag och trots min nervositet så gick det väldigt bra. Efter skolan så mötte jag upp med Sandra och vi åkte buss tillsammans hem till henne. Vi tog ut hundarna på en snabb kisspromenad och sedan drack vi kaffe och åt resterna av pajen! Vi övergick sedan till att spela wii, vi spelade ett svinkul spel som heter "Rayman: Raving Rabbids" (jag tror att det är det, det var det jag fick fram när jag googlade iallafall haha).
 
När Oskar kom hem så åkte vi alla till Gränby för att käka på foodcourten som finns där. Jag tog en Tikka Masala med naanbröd till, det var verkligen huuuur gott som helst!! Jag hade glömt hur mycket jag älskade den rätten. Efter maten så åkte vi tillbaka till dem och jag och Sandra började spela The Sims. Jag fick en chock när min familj kom hem från deras semester och alla var fast i en stor klump haha.
Som tur var så "lossnade" alla efter en stund.
 
Vi körde mer wii ett tag tills det var dags för mig att gå hem. Är då hemma nu som sagt och ska bara torka bort sminket och borsta tänderna innan jag går och lägger mig. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0