taggad på jul..

Det syns nog inte så bra men tidigare under kvällen så värmde vi skumtomtar och skumsnögubbar över värmeljusen, precis som med marshmallows!
 
Jag är hemma nu igen förresten, jag tjuvlyssnade lite på julmusik när jag åkte hem och insåg att i år har jag helt släppt mina principer i "inget juligt innan första advent" haha. Jag har ju redan satt upp ett och annat pynt liksom! Jag känner mig extra taggad på jul i år av någon anledning. Jag ska se massor med julfilmer, äta julgodis, jag ska fira två julaftnar, gå på julmarknader, gå till domkyrkan med Sandra på första advent, ha luciafirande osv. December kommer att äga! Jag och Elisabeth åker ju dessutom till London i början på december och då blir det garanterat julstämning haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0