slå in julklappar..

När jag kom hem från min lilla julklappsrunda så möttes jag av en helt ny spis i köket! Det ska bli ett nöje att laga middag på den ikväll, mycket lättare att hålla ren också haha.
Jag satte mig direkt och slog in alla julklapparna och nästan direkt efter att jag tog den här bilden så ringde det på dörren. Jag öppnade och där stod det en tjej med de paket som jag hade beställt. Tur att jag var hemma så jag slapp åka och hämta ut dem haha. Jag har slagit in alla dem nu också och jag är nästan helt klar med listan på julklappar, jag har några kvar som jag ska fixa snarast.

Kommentarer
Postat av: guben

Det var ju det där pappret jag menade! Hahha kanske inte azteck mönster.. vad kallar man det då- stickat kanske?

Svar: Haha ja skulle nog säga stickat
Ällinore

2014-11-26 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0