morgonhumör..

Tidigare imorse, runt 05.45 (jag kollade på klockan), så vaknade jag av att någons alarm satte igång. Min enda tanke då var "stackare som behöver gå upp nu redan på en lördag". Det gick kanske 5 min när jag hörde det igen, tanken blev då "ah såklart man vill ha en liten snooze". Det gick yttligare 5 min innan det återigen hördes, lite mer störd av det den här gången. När det hade gått 15 min och jag äntligen var nära på att somna om igen gick det igång, det enda jag tänkte då var "MEN GÅ UPP FÖR I H*LVETE". Det måste hen ha gjort för jag hörde det inte mer efter det och jag kunde somna om. Nu när jag har fått sova ut är jag inte det minsta bitter, man har ett helt annat humör och tålamod så tidigt på morgonen haha. 

Idag ska jag,Sandra och Oskar åka till ännu en julmarknad! Den här ligger i Sigtuna, jag tror att det var Oskars klasskompis som tipsade om den. Hursom så tror jag att det kommer kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0