fryst mat..

Det blir fryst färdigmat för mig till middag kväll (jag ska värma den i mikron sedan såklart). Tydligen så är det något fel på våran spis, plattorna blir helt enkelt inte varma (vi testade alla). Förhoppningsvis så blir det fixat imorgon, all mat jag har hemma kräver nämligen på ett eller annat sätt att tillagas på spisen (och jag har definitivt inte råd att köpa färdigmat varje dag haha).
 
När jag skulle välja pasta så fick jag en slags flashback till tiden då jag och Sandra ofta var hemma hos henne efter skolan. Om jag inte hade matlådor så brukade jag köpa någon slags färdigrätt till middag, det var oftast lasagne har jag för mig haha. Good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0