julsöndag..

Idag så har vi minsann varit juliga! Det började med tiiidig frukost hos Sandra och Oskar innan vi åkte till Rödan, vi kom dit ungefär en halvtimme innan de öppnade men det var trots det redan MASSOR med folk!
Kön fylldes ganska snabbt på bakom oss.
Där inne var det KAOS. Jag lyckades hitta två saker som jag ska fota sedan men annars så var jag för stressad för att hinna titta på allt annat haha.
Efter Rödan så åkte vi till Ulvakvarn för där var det också julmarknad!
Vi fikade när vi ändå var där också,  jag tog en julskinkamacka (och smetade på senap såklart) och en jättegod paj! Det var jordgubbar och blåbär i tror jag, man fick en rejäl bit också vilket uppskattas såklart ;)
 
Nu är vi tillbaka hos Sandra och Oskar och vi ska börja julpynta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0