halloween..

Redan 1 november, tänk vad tiden går! Igår var det den efterlängtande Halloweenfesten hos Sandra och Oskar. Sandra var snäll nog att hjälpa mig med min kostym, det blev lite stressigt mot slutet men jag tycker att hon gjorde superbra jobb! Jag var alltså detta:
För er som inte kan placera vad detta är, så är jag "Pop-art" haha. Tanken var att jag skulle spreja håret gult också men genom ett litet missförstånd så fick vi köra på en stram tofs istället.
 
Själva festen var iallafall sjukt kul! Det kom mycket folk, en del jag träffat förut och en del nya ansikten. Jag och Sandra hade dekorerat hela lägenheten under dagen med ballonger, spindelväv, girlanger osv. Vi hade också bakat lite smått och gott dagarna innan.
Här två utav dem, cake-pops ögon och muffins med minispöken på!
 
En av Oskar´s klasskompisar hade med sig ett hästhuvud (som stank för övrigt haha) och den provades av många. Här provar Oskar och Sandra huvudet, Sandra gick all in med piskan också haha.
 
Jag tog inga fler bilder under resten av kvällen men vi hamnade tillslut på Göteborgs nation iallafall och tanken var väl att vi skulle hålla ut till 04.00 (dem stängde då), men vi gick lite tidigare och åt fyllekäk på Max innan vi gick våra separata vägar hem. Jag försökte ta bort så mycket som möjligt av sminket innan jag gick och la mig men det sitter fortfarande kvar ganska mycket haha. Har som tur är inga planer på att gå ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0